Tack!

Hej kära elever!
Som jag berättade för er idag så kommer jag att sluta på Eductus och börja på en skola för ensamkommande ungdomar. Jag har trivts jättebra med er och alla kollegor och jag kommer sakna er!
 
Jag kommer att ha kvar bloggen så att ni kan använda den, så tipsa nya elever som kommer till kursen. Men jag kommer inte att skriva lika ofta. Ni kan fortfarande skriva till mig i en kommentar så svarar jag när jag kan.
 
Den här veckan har jag lektioner med SVA grund och min sista dag är på måndag den 8/8 och då kommer jag in till er och säger hej då till er.
 
Tack för allt ni har lärt mig, ni är fantastiska!
Kämpa på - och kom ihåg, var snälla mot er själva ni är så duktiga!
/Sofia
sami
2016-08-02 @ 11:12:01

hej Sofia!
lacka till min bästa


Svar: Tack Sami!!
sfisofia.blogg.se

Ali hani
2016-08-03 @ 02:25:41

Hej Sofia tack för allt lycka till

Svar: Tack snälla Ali!
sfisofia.blogg.se

Amna
2016-08-03 @ 20:50:36

Hej bäst lärare tack för allt lycka till

Svar: Tack snälla Amna!
sfisofia.blogg.se

Anonym
2016-08-04 @ 08:41:10

Tack för dig Sofia lycka till bästa lärare

Svar: Tack snälla!
sfisofia.blogg.se

sied hassen
2016-08-05 @ 15:27:38

hej Sofia tack för allt lycka till .men hoppas att besök egen till oss .

Svar: Tack Sied! Absolut jag kommer och hälsar på er!:)
sfisofia.blogg.se

Feven
2016-08-09 @ 16:20:15

Hej sofia ! Tack för allt ,och lycka till ny jobb .

Svar: Tack igen :)
sfisofia.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0